دانلود سریال عشق آسمانی من با دوبله فارسی



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: ومین جون، یک شخصیت تاریخی با قدرت‌های خارق العاده است که در دوره چوسان قدیم به کره زمین می‌آید و برای تحقیقاتش در آنجا، با اتفاقاتی مواجه می‌شود که نمی‌تواند به سیاره خودش بازگردد.

    از آن زمان تا به حال، دومین جون شغل‌های مختلفی داشته است و با تیپ‌های مختلف در دوره‌های تاریخی مختلف ظاهر شده است، اما به دلیل قابلیت خاصی که دارد، پیر نشده و همچنان به صورت یک جوان با تیپ جدیدی در دوره‌ی فعلی ظاهر می‌شود. دومین جون قادر به سرعت زیاد، شنوایی و بینایی خارق العاده، قدرت بدنی بالا و همچنین مهارت‌های ماوراء الطبیعه است.

    تنها دوست دومین جون، یک وکیل است که چندین سال پیش با او در دوره جوانی آشنا شده و تنها کسی است که می‌داند دومین جون کیست و چرا پیر نمی‌شود. البته خیلی جالب است که این آقا بزرگسال به نظر می‌رسد، در حالی که دومین جون به صورت یک جوان حدود ۳۰ ساله است.

    این دوست وکیل، به دومین جون در کارهایش کمک کرده و بارها گواهی جعلی مرگ و هویت‌های جدید برای او درست کرده است. داستان از جایی شروع می‌شود که دومین جون متوجه می‌شود که تا ۳ ماه دیگر می‌تواند به سیاره خود بازگردد و برای این منظور، شروع به درست کردن کارهای خود می‌کند.

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “عشق آسمانی من” یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های ترکیه‌ای است که با دوبله فارسی برای علاقمندان به سریال‌های خارجی در دسترس قرار گرفته است.

    این سریال داستان زندگی دو عاشق را روایت می‌کند که در شرایطی دشوار قرار می‌گیرند. عشق آسمانی من از اولین قسمت تا آخرین قسمت با داستانی جذاب و پرماجرا، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال با بازی بازیگران برجسته‌ای همچون “بوراک دنیز” و “اِلیف سانجا” به تماشاگران فارسی زبان نیز پیشنهاد می‌شود.

    در طول سریال با کشف اتفاقات جدید و پیچیدگی‌های مختلف داستان، شخصیت‌های مختلفی را در سریال ملاقات می‌کنیم که باعث می‌شود تا تماشاگران به تنهایی از تماشای این سریال لذت ببرند. همچنین داستان عشق و دردسرهای زندگی شخصیت‌های سریال، احساسات مختلف را در تماشاگران به وجود می‌آورد.

    اگر شما نیز از دوبله فارسی لذت می‌برید و به دنبال یک سریال عاشقانه و پرماجرا هستید، حتما” سریال “عشق آسمانی من” را دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *