دانلود سریال طراحی با زیرنویس فارسی Des

  • خلاصه داستان: در سال ۱۹۸۳، دنیس نیلسن قاتل سریالی اسکاتلندی پس از کشف بقایای انسانی که مجرای فاضلاب را در نزدیکی خانه‌اش در لندن مسدود کرده‌بود دستگیر می‌شود و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    انیلود سریال طراحی با زیرنویس فارسی Des

    سریال طراحی، یک سریال تلویزیونی بریتانیایی است که در سال 2020 منتشر شد. این سریال به کارگردانی Lewis Arnold و با بازی David Tennant، محبوبیت بسیار زیادی بین بینندگان پیدا کرده است. سریال در واقع داستان واقعی یک قاتل سریالی به نام Dennis Nilsen است که در دهه 1980 در لندن فعالیت می کرد. او در طی دوران فعالیت خود بیش از 15 نفر را به قتل رساند و از قتل‌هایش در طول دهه 1980 نظامی سرگردان شد.

    سریال طراحی در 3 قسمت تولید شده است و هر قسمت به یکی از نقاط زندگی Dennis Nilsen می‌پردازد. این سریال، با نمایش زندگی و جزئیات ترسناک این قاتل، بینندگان را به واقعیتی تلخ از زندگی او می‌کشاند و حقایق وحشتناک را به آن‌ها نشان می‌دهد.

    در دنباله داستان، بینندگان شاهد مراحل دستگیری و دادگاه Dennis Nilsen است و نحوه پیگیری پرونده قتل‌های او تحت تاثیر قرار می‌گیرند. نقش‌آفرینی عالی David Tennant در نقش Dennis Nilsen و بازی های دیگر بازیگران این سریال به واقعیت و جذابیت آن افزوده است.

    سریال طراحی با داشتن داستانی پر از رمز و راز و حقایق تلخ، در هر قسمت توانسته است بینندگان را به خود جذب کند. توصیه می‌شود که این سریال را با زیرنویس فارسی دانلود کنید تا از داستان آن بهترین لذت را ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *