دانلود سریال ضربان قلب با دوبله فارسی



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: یلول به خاطر پدر و مادرش کودکی سختی را پشت سر گذاشته ، و در دوران دبیرستان پدرش اورا در خانه ی مادر بزرگش تو مارماریس ترک کرده است ، رفتن او پیش مادر بزرگش ، برای او فرصتی هست که زندگی اش را از نو بسازد ، او به وسیله ی آشنایی با اقا معلم (علی ) زندگی اش را از نو میسازد ….

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “ضربان قلب” یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی در دنیاست که با دوبله فارسی نیز در دسترس قرار گرفته است. این سریال به زندگی چندین خانواده و اتفاقات هیجان‌انگیز و دراماتیک آن‌ها می‌پردازد و با بازی بازیگران برجسته‌ای همچون هیلاری بریک، ناتالیا دوسوسا و فریبا حمیدی به تصویر کشیده شده است. داستان سریال درباره‌ی دو جنگل‌نشین کابینه‌ای از لگن‌آجر برای زندگی کردن در دنیاهای متفاوت است که به نظر می‌رسد تمام آن‌ها احساس می‌کنند که در سطح دنیا متفاوتی هستند.

    سریال “ضربان قلب” به عنوان یک مجموعه داستانی الهام گرفته از داستان‌ها و واقعیت‌های واقعی، ابزارهایی مانند اشعار، خودشایستگی، آشکارسازی و توانایی‌های درونی برای به هم گفتن داستان را استفاده می‌کند، و المان‌های جدیدی از داستان‌ها و شخصیت‌ها ساخته و آن‌ها را به روایت می‌کشاند. این سریال با داشتن داستانی معمول اما بازی‌های برجسته و جذاب بازیگران به سرعت جلب توجه مخاطبان خود را جلب کرده و توانسته است مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. اگر شما هم به دانلود سریال‌های هیجان‌انگیز و دراماتیک علاقه‌مند هستید، حتماً نباید این سریال را از دست بدهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *