دانلود سریال شیکاگو فایر با دوبله فارسی | Chicago Fire

  • خلاصه داستان: داستان این سریال درباره زنان و مردانیست که برای خودشون یک قهرمانن اما نه یک سوپر قهرمان بلکه قهرمانانی که در آتش نشانی ۵۱ در حال خدمت آتش نشانیِ شیکاگو هستند. زندگی شخصی، مشاغلِ کاری و نجات دادنِ زندگی مـردم و وظایفی که دارند.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال شیکاگو فایر یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام و اکشن است که از سال 2012 تاکنون پخش می‌شود. این سریال توسط مایکل براندت و دکستر استراب نوشته و توسط دیک وولف تولید شده است. شیکاگو فایر، داستان گروهی از آتش نشانان و پرسنل امداد و نجات ستون نخست شهر شیکاگو را روایت می‌کند و ماجراهای آنها را در مواجهه با حوادث و آتش‌سوزی‌های بزرگ نشان می‌دهد.

    داستان این سریال به نحوی است که تیم آتش نشانان و امداد و نجات شیکاگو در مواجهه با موارد مختلفی از جمله آتش‌سوزی‌ها، حوادث رانندگی، امداد و نجات در مناطق شهری، با مشکلات فراوانی روبرو می‌شوند و باید به یکدیگر و همچنین به جوامعی که خدمت می‌کنند کمک کنند.

    سریال شیکاگو فایر بازیگران معروفی همچون جسی سپنسر، ماندی ماسی، تیلر کینی، دیوید ایجی و لاروی کاکس را به خود جلب کرده است و موفق به کسب موفقیت و جوایز متعددی شده است. از آنجایی که این سریال در زمان‌های مختلف و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده است، می‌توانید آن را با دوبله فارسی نیز دانلود و تماشا کنید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *