دانلود سریال شیادها با دوبله فارسی | Hustle



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: روهی متشکل از کلاهبردارن حرفه ای اهل لندن، دست به کارهای شجاعانه و بسیار پیچیده می زنند…

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “شیادها” یک سریال جذاب و ماجراجویی است که درباره یک گروه از کلاهبرداران حرفه ای است که برنامه های خلاف و برنامه های اصلاح شده خود را برای انجام دادن کار خود دارند. این سریال تلویزیونی که قرار است شما را با شخصیت ها و جلوه های آن ها آشنا کند، دارای فصل ها و قسمت های زیادی است که مخاطب را درگیر خواهد کرد. هر قسمت از این سریال تلویزیونی یک داستان مستقل دارد و این تنها از دیگر سریال های آمریکایی که معمولا فصل ها و قسمت های متفاوتی دارند است.

    این سریال که توسط Tony Jordan نوشته و توسط Tony Jordan، Bharat Nalluri و Alrick Riley به تهیه کنندگی پرداخته می شود، با بازی James Lester، Marc Warren و Jaime Murray خلق شده است. این بازیگران توانسته اند شخصیت های خود را به شکلی فوق العاده و قابل توجهی ترسیم کنند که باعث شده تا مخاطب باز هم و باز هم وقت خود را صرف تماشای آن کند. همچنین دوبله فارسی این سریال باعث شده است که این سریال در ایران نیز بسیار مورد توجه باشد.

    سریال “شیادها” از دید بسیاری از مخاطبان نقاط مثبتی دارد که از جمله این نقاط می توان به داستان های جالب و پر ماجرای آن اشاره کرد. همچنین بازیگری های توانمندی که در این سریال حضور دارند نیز از دیگر نقاط مثبت این سریال هستند. با توجه به این موارد، دانلود سریال “شیادها” با دوبله فارسی برای دوستداران سریال های ماجرایی و جذاب قطعا یک تجربه خوشایند خواهد بود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *