دانلود سریال شکست ناپذیر با دوبله فارسی | Invincible

  • خلاصه داستان: شکست ناپذیر؛ انیمیشنی ابرقهرمانی محصول سرویس ویدئویی آمازون است. داستان مارک گریسون را روایت می‌کند که قدرت و استعداد‌های پدرش، اومنی-من را به ارث برده و در کمیک آن شاهد به تصویر کشیده شدن مشکلات او و دست و پنجه نرم کردن آن با قدرت‌هایش و همچنین مسئولیت‌هایش به عنوان یک نوجوان بی تجربه هستیم…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “شکست ناپذیر” یک انیمیشن ابرقهرمانی است که بر اساس داستان کتاب های مصوری ساخته شده است. این سریال توسط رابرت کرکمن ساخته شده و در مارس 2021 به نمایش در آمد. سریال داستان نوجوانی به نام مارکوس را روایت می کند که اکنون باید مسئولیت های یک ابرقهرمان را به عهده بگیرد.

    این سریال با گویندگی های برجسته از جمله استیون یون و جی کیهول است و دارای دوبله فارسی نیز می باشد، که این امر برای بینندگان ایرانی یک امتیاز بزرگ محسوب می شود.

    داستان سریال حول محور مارکوس است که به نظر می رسد زندگی معمولی یک نوجوان را دارد، اما او وارثی از یک ابرقهرمان معروف است و به زودی باید نفوذ خود را در دنیای ابرقهرمانان نشان دهد.

    سریال “شکست ناپذیر” با داشتن داستان جذاب، انیمیشن برجسته و دوبله فارسی، یک گزینه عالی برای علاقمندان به انیمیشن های ابرقهرمانی است. از آنجایی که برای عموم مخاطبان ایرانی نیز دارای دوبله می باشد، قطعا توانسته است جای خود را در دل بسیاری از علاقمندان به این سبک از سریال ها بیابد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *