دانلود سریال شفا دهنده با دوبله فارسی Healer

  • خلاصه داستان: یک حادثه که مربوط به ده سال پیش می باشد گروهی از دوستان را که یک ایستگاه رادیویی غیرمجاز را اداره می کنند، درگیر می کند. سپس پیغام مرموزی با کد “شفادهنده” دریافت می شود و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “شفا دهنده” یک سریال تلویزیونی پرطرفدار و محبوب است که به تازگی با دوبله فارسی به ایران عرضه شده است. این سریال کره ای به کارگردانی لی جونگ سوک و نویسندگی سون هو جینگ می‌باشد و از بازیگران آن می‌توان به جی-چانگ ووک، پارک مین‌یونگ و یو جی-تیان اشاره کرد.

    داستان این سریال در مورد یک مرد جوان به نام سئو جونگ هو می‌باشد که به عنوان یک “شفا دهنده” به دیگران کمک می‌کند و در کنار این کار، به دنبال راز و رمز گذشته‌ی خود می‌گردد. او با یک خبرنگار به نام چوئی یون هو همکاری می‌کند تا به دنبال حقیقت بپردازد و از رمزهای پنهان دنیای پلیس و رسانه‌ها را فاش کند.

    این سریال جذاب و پرماجرا با داستانی پر از اکشن، رمز و راز، عاشقانه و تخیلی برای تمامی سلیقه‌ها مناسب است. با حضور بازیگران معروف و بازیگری قوی و هیجان‌انگیز، “شفا دهنده” توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند و با دریافت امتیازات بالا، به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره ای تبدیل شود.

    اگر شما هم علاقه‌مند به تماشای سریال‌های دلپذیر و پرمهیج هستید، قطعاً “شفا دهنده” را از دست ندهید. این سریال با دوبله فارسی در دسترس شما قرار گرفته است و می‌توانید با دانلود آن، از تماشای یک داستان فوق‌العاده و سرگرم‌کننده لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *