دانلود سریال سرقت بزرگ قطار با دوبله فارسی The Great Train Robbery

  • خلاصه داستان: یک درام دو قسمتی که سرقت بزرگ قطار در 8 آگوست سال 1963 را به تصویر میکشد، در ابتدا از دیدگاه دزدان و سپس از دیدگاه پلیس…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سرقت بزرگ قطار یک سریال تلویزیونی در ژانر درام و جنایی است که توسط BBC تولید شده و به زندگی دو گروهی از دزدان قطار در انگلیس در دهه ۱۹۶۰ میلادی می‌پردازد، که یکی از بزرگترین و مهم‌ترین سرقت‌های قطار در تاریخ انگلیس را انجام دادند.

    این سریال در دو فصل با ژانر جنایی و داستان‌پردازی تاریخی ساخته شده و توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. سرقت بزرگ قطار با بازی هنرمندانی چون لوکاس باکشا، جیمز ویلیس و جیمی گرینوود به اکران رسید.

    داستان سریال در دهه 1960 میلادی در انگلستان در مورد دو گروه مجرمانه است که قصد دارند یک سرقت بزرگ را انجام دهند و به این منظور قطار را مورد حمله قرار دهند. این سرقت بزرگ از بدهی‌های مالی جدی افراد گروه‌ها برای انجام یک زندگی بهتر آغاز می‌شود.

    سرقت بزرگ قطار در دو فصل و ۸ قسمت تولید و منتشر شده است و با دوبله فارسی به زبان ایرانی ارائه شده است. این سریال با داستان مهیج و بازی های فوق العاده بازیگران موفق شده است تا نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. بنابراین اگر علاقه‌مند به تماشای داستان‌های جنایی و مهیج هستید، سریال سرقت بزرگ قطار را از دست ندهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *