دانلود سریال ستاره‌ی من با دوبله فارسی My.Star

  • خلاصه داستان: آی هوشینو ۱۶ ساله یه آیدول زیبا و با استعداده که طرفداراش دیوونه‌ی اون هستن. او بمانند یک دوشیزه جوان و پاک می‌ماند. هر چیز درخشانی طلا نیست. گورو آممیا یک دکتر متخصص زنانه که در یک شهر کوچک زندگی می‌کنه و از طرفدارای پر و پا قرص آی‌ـه. بخاطر همین وقتی آیدول مورد علاقه‌ش رو…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “ستاره‌ی من” یک سریال تلویزیونی عاشقانه و درام است که به تازگی با دوبله فارسی با عنوان “My Star” در دسترس قرار گرفته است. این سریال کره‌ای محصول سال ۲۰۱۲ است و با بازیگرانی همچون کیم غیونگ، پارک یوژین و لی هان وی به نمایش درآمده است.

    این داستان در مورد یک دختر جوان به نام لی جونگ ها است که رویایی از برقراری رابطه با مردی ثروتمند را دارد. او به دنبال موفقیت و ثروت است اما هنگامی که با یک آهنگساز جوان به نام جوا مین کیونگ آشنا می‌شود، زندگی‌اش دگرگون می‌شود. این داستان عشق، خیانت و رویاهای دستخوش تغییرات بزرگ را به تصویر می‌کشد و باعث می‌شود تا تماشاگران در ماجراهای شخصیت‌های این سریال نفس کشیده و همراهشان بگرند.

    سریال “ستاره‌ی من” برای علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه و درام با زیرنویس فارسی و دوبله اختصاصی تهیه شده است و می‌توان از آن به‌عنوان یک گزینه جذاب برای تفریح و تسلیه در اوقات فراغت استفاده کرد. این سریال با داشتن داستان جذاب و بازی بازیگران حرفه‌ای، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و در بین مردم رتبه‌های بالایی در بین سریال‌های محبوب کره‌ای دارد.

    بنابراین، اگر علاقه‌مند به تماشای داستان‌های عشق و درام هستید، می‌توانید این سریال را با دوبله فارسی به نام “ستاره‌ی من” در دسترس‌های خود قرار دهید و لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *