دانلود سریال زخم قلب با دوبله فارسی | Kalp Yarasi



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: این سریال در مورد داستان تأثیرگذار انتقام دو خانواده است. در پی آمادگی فرید و هانده برای ازدواجی که مورد حمایت خانواده هاشون هست، همه چیز به یکباره زیر و رو میشود. یک روز اسب فرید بیمار میشود و مجبور میشود زودتر به مزرعه برگردد، وقتی برمیگردد هانده و یامان، پسر تیمارگر را در حال بوسیدن میبیند. درست بعد از این اتفاق عایشه را میبیند و به او پیشنهادی میدهد…

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “زخم قلب” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکیه‌ای است که به تازگی با دوبله فارسی نیز در دسترس قرار گرفته است. این سریال به داستان عشق و درد و زخم‌های عاشقانه اشاره دارد و با بازی بازیگران مطرح ترکیه‌ای مانند Gökhan Alkan و Alina Boz در حال پخش است.

    سریال “زخم قلب” داستان زندگی یک زن جوان به نام “حانده” را روایت می‌کند که در یک شب بارانی با “میرا” که یک آتش نشان جوان است، آشنا می‌شود و آنها دوباره به یکدیگر متصل می‌شوند. اما این عشق به تدریج با موانعی مواجه می‌شود که زندگی آنها را به چالش کشانده و زخم‌هایی را در قلب آنها ایجاد می‌کند.

    در این سریال، علاوه بر داستان جذاب و حساس، صحنه‌های زیبا و موسیقی متن شگفت‌انگیزی نیز وجود دارد که همه با هم، این سریال را به یک اثر هنری بی‌نظیر تبدیل کرده‌اند. مخاطبانی که به دنبال یک سریال عاشقانه و در عین حال الهام‌بخش هستند، می‌توانند “زخم قلب” را با دوبله فارسی دانلود کنند و از تماشای این اثر هنری لذت ببرند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *