دانلود سریال ردپا با دوبله فارسی | Traces

  • خلاصه داستان: یک دانشجو رشته جرم شناسی و پزشکی قانونی در یکی از پرونده‌ای درسی‌اش به یکباره متوجه موضوعی می شود که با گذشته مادرش ارتباط عجیب دارد. آیا اِما هدجز برای کشف حقیقت و دنبال کردن شواهد حاضر است هر کاری بکند؟ حتی اگر به قیمت جانش تمام شود؟

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “ردپا” یک مینی سریال جذاب و هیجان انگیز است که توسط BBC تهیه شده است. این سریال شامل ۶ قسمت است و داستان آن در مورد سه دختر است که به صورت اتفاقی به محقق جنایی ملحق می‌شوند و به دنبال ردپای افرادی می‌گردند که به نظر می‌رسد عامل جنایتی مهم هستند. این سریال به خوبی موضوعات مختلفی از جمله روابط انسانی، دوستی، عشق و مسائل اجتماعی را به تصویر می‌کشد.

    “ردپا” با بازی بازیگرانی همچون مولی ویندسور، مارتین کامپستون و جنی گفورد به نمایش گذاشته شده است. این سریال در سال ۲۰۲۰ پخش شد و توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. همچنین دوبله فارسی این سریال نیز در دسترس مخاطبان ایرانی قرار گرفته است تا بتوانند از داستان هیجان انگیز “ردپا” لذت ببرند.

    با توجه به داستان جذاب و بازیگران برجسته، “ردپا” یکی از سریال‌های پرطرفدار و پرفروش در بین مخاطبان است. اگر شما هم علاقه‌مند به تماشای سریال‌های هیجان‌انگیز و مهیج هستید، قطعاً “ردپا” یکی از پیشنهادات برتر ما به شما است. این سریال برای تمام افرادی که علاقه‌مند به ژانر جنایی و هیجانی هستند، توصیه می‌شود و مطمئناً تجربه‌ای جذاب و خاطره‌انگیز برای شما خواهد بود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *