دانلود سریال دکتر یوهان با دوبله فارسی | Doctor John

  • خلاصه داستان: چا یو هان دکتر بیهوشی نابغه ای است که به سبب نبوغ فراوانش شخصیتی بسیار متکبر دارد؛ اغلب به او لقب دکتر “ده ثانیه ای” داده اند چرا که میتواند بیماری شخص را سریعا بیابد! برخلاف او کانگ شی یونگ که در همان مرکز بیهوشی کار می کند شخصیتی بسیار گرم و ذهنی هوشمند دارد و با دقت به بیماران خود گوش می دهد. افراد با درد حاد یا مزمن مرموز به بیمارستان می آیند و در آنجا چا یو هان و کانگ شی یونگ سعی می کنند علل دردشان را پیدا کنند…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “دکتر یوهان” یک مجموعه تلویزیونی کره ای است که به شکل بسیار موفقیت‌آمیزی در سال 2019 پخش شده است. این سریال به زبان اصلی کره ای تولید شده و پس از موفقیت‌های بسیار، به زبان‌های دیگر نیز دوبله شده است، از جمله فارسی.

    داستان این سریال در مورد یک پزشک جراح به نام “یوهان” می‌باشد که در یک بیمارستان مشغول به کار است. او به دلیل تجربیات بدی که در گذشته اش تجربه کرده است، به دنبال انتقام از افرادی است که به نظر او، مسئول مرگ عزیزانش بودند. اما در طول این راه، او با مواردی روبرو می شود که زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این موجب تغییر نگرش او نسبت به مسائل مختلف می‌شود.

    دکتر یوهان یک سریال پر از انگیزه و انسانیت است که به عنوان یک مجموعه پزشکی، به شیوه‌ی جدیدی مسائل اجتماعی و روانشناختی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این سریال با بازی برجسته‌ی بازیگران و داستان جذابش، توانسته است مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

    اگر به دنبال یک سریال کره ای متفاوت و پر از احساسات هستید، دانلود سریال “دکتر یوهان” را با دوبله فارسی توصیه می‌کنیم. این سریال از طریق سایت‌ها و برنامه‌های مختلف دانلود قابل دسترس می‌باشد و می‌توانید از تجربه‌ی دیدن آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *