دانلود سریال دور دنیا در هشتاد روز با دوبله فارسی Around the World with Willy Fog

  • خلاصه داستان: دور دنیا در هشتاد روز؛ انیمه ای است 26 قسمتی که بر اساس رمان معروف ( دور دنیا در هشتاد روز اثر ژول ورن) ساخته شد. این کارتون در سال 1987 توسط استدیو Nippon Animation و به کارگردانی Fumio Kurokawa تولید شد. در ساخت این کارتون از حیوانات به جای شخصیت‌های داستان استفاده شده است. آقای شیر ماجراجو به همراه پیشخدمتش تصمیم میگیرند دور دنیا را در مدت 80 روز طی کنند که در طول مسیر اتفاقات زیادی برایشان به وقوع می پیوندد…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال دور دنیا در هشتاد روز با دوبله فارسی Around the World with Willy Fog، یک انیمیشن ماجراجویی است که بر اساس رمان دور دنیا در هشتاد روز اثر ژول ورن تهیه شده است. این سریال داستان ماجراهای شخصیت اصلی ویلی فاگ و دوستانش را برای دیدن دنیای گسترده‌ای که هر روز با آن روبرو می‌شوند، دنبال می‌کند.

    این انیمیشن در ششادرام هیجان‌انگیز و همچنین فرهنگ‌های مختلف جهانی را به تصویر می‌کشد. بهمین دلیل، سریال دور دنیا در هشتاد روز، علاوه بر سرگرم کننده بودن، برای کودکان و نوجوانان نیز مفید است زیرا آن‌ها را با جاذبه‌ها و زندگی‌های مختلف انسان‌ها در سراسر جهان آشنا می‌کند.

    داستان اصلی سریال حول محور یک مسابقه دور دنیا در هشتاد روز است که ویلی فاگ و دوستانش در آن شرکت می‌کنند. این مسابقه آن‌ها را از قاره‌های مختلفی مثل اروپا، آفریقا، آمریکا و آسیا عبور می‌دهد و در این بین با مشکلات و موانع مختلفی روبرو می‌شوند.

    به طور کلی، سریال دور دنیا در هشتاد روز با دوبله فارسی، یک انیمیشن ماجراجویی و آموزشی است که همه افراد خانواده می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند و در کنار هم به دیدن جاذبه‌های مختلف جهان بپردازند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *