دانلود سریال دورورو با دوبله فارسی Dororo

  • خلاصه داستان: یک لرد سامورایی که مجروح شده، با 48 شیطانی که در معبد زندانی هستند برای فرمانروایی تمام دنیا معامله می کند.شیاطین برای انجام این کار از او درخواست 48 قسمت از بدن فرزندش که هنوز به دنیا نیامده را می کنند. پس از تولد بچه، مادرش او را در سبد می گذارد و در رودخانه رها می گند …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال دورورو یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های ژاپنی است که به تازگی با دوبله فارسی منتشر شده است. این سریال محصولی از استودیوی انیمیشن MAPPA و Tezuka Productions می‌باشد و بر اساس مانگایی به همین نام اثر Osamu Tezuka ساخته شده است.

    داستان سریال دربارهٔ یک پسر به نام هیاکیمارو است که به دلیل قراردادی که پدرش با ۴۸ بت درونی‌اش بسته، از بدنش ۴۸ بخش جدا شده و به شیطانی به نام دورورو فروخته شده است. او هم‌اکنون برای بازگرداندن این بخش‌ها و انتقام گرفتن از شیاطین به راهیان نیکویی پا می‌گذارد. همچنین در این راه با یک “شکارچی دیگر ارواح شرور به نام دورورو” آشنا می‌شود که افسانه مانندی که دوربین قافیانه و چنگک همراهش دارد و با دادن چشمان‌ش به هیاکیمارو تا پایان راه به او کمک می‌کند.

    این سریال توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و از نظر منتقدین و مخاطبان نیز حفظ موقعیت بالایی دارد. اگر به دنبال دیدن یک انیمه‌ی اپیک و پر از اکشن با داستانی جذاب هستید، حتماً سریال دورورو را دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *