دانلود سریال دوردست ها با دوبله فارسی Faraway Downs

  • خلاصه داستان: سریال فاراوی داونز نسخه توسعه یافته فیلم استرالیا Australia به کارگردانی باز لورمن محصول سال 2008 میلادی، محسوب می‌شود؛ این سریال در مورد یک اشراف‌زاده انگلیسی به نام سارا اشلی است که پس از مرگ شوهرش، یک مزرعه بزرگ گاوداری را در استرالیا به ارث می‌برد. در این میان یک بارون نقشه می‌کشد تا زمین‌های سارا را تصاحب کند، اما او برای محافظت از مزرعه خود مجبور می‌شود از یک دامدار کمک بگیرد و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال دوردست ها یک مجموعه تلویزیونی استرالیایی است که داستان زندگی یک فروشنده دام به نام فارما جرابی می‌باشد. او برای مراقبت از یک گله بزرگ از گوسفندها به نام دوردست‌ها به ایالت شمالی آسترالیا سفر می‌کند. این سریال به طور فوق‌العاده‌ای شگفت‌انگیز و بصری بوده و بازیگران آن بسیار حرفه‌ای و با تجربه هستند.

    اما چهار فصل این سریال به نام «دوردست ها: مسیر به شرق»، «دوردست ها: جانبازان جنگ»، «دوردست ها: شانه‌های گردان» و «دوردست ها: به همه چیز پایان داده شد» که به ترتیب در سال‌های 2016 تا 2019 ساخته شده‌اند.

    در این سریال، تمام جوانب زندگی در منطقه‌ی دوردست‌ها ترسیم شده است؛ از جمله مشکلات اجتماعی، روابط بین افراد، مشکلات روزمره، تفریحات و مهم‌تر از همه مسائل زندگی کشاورزان و افرادی که دامداری می‌کنند را می‌توان به خوبی در این سریال مشاهده کرد.

    سریال دوردست ها با دوبله فارسی به تازگی در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید آن را از سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف آنلاین دانلود کرده و تماشا کنید. این سریال با موضوع و داستان جذاب خود می‌تواند برای علاقمندان به موضوعات روستایی و زندگی در مناطق دور افتاده، تجربه‌ی تماشایی و تفریحی مناسبی باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *