دانلود سریال دوران کهن با دوبله فارسی Primeval: New World

  • خلاصه داستان: داستان سریال در ادامه‌ی سریال Primeval رخ می دهد و در مورد دروازه های زمانی است که باعث ورود موجودات ماقبل تاریخ به زمان حال میشود…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال دوران کهن: پرایموال نیو ورلد یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی و ماجراجویی است که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ پخش شده است. این سریال نسخه ادامه‌یافته‌ای از سریال بریتانیایی دوران کهن است و داستان آن حول محور تیمی از دانشمندان و ماجراجویان است که با مشکلات و خطرات مرتبط با سفرهای زمانی و اوقات کهنه‌ی زمین مبارزه می‌کنند.

    در این سریال، تیمی از محققان و تازه‌واردان، به رهبری داگ هلیمر، با اتفاقات و حوادث عجیب و غریب زمانی و موجودات پیش‌تاریخی روبرو می‌شوند. آن‌ها برای پیشگیری از وقوع فاجعه‌های طبیعی و مرگبار و همچنین حفظ تعادل زمانی، باید با تلاش و همت بالا، به این موجودات مهاجم مقابله کنند.

    سریال دوران کهن: پرایموال نیو ورلد با دوبله فارسی به صورت آنلاین قابل دانلود است و تجربه تماشای آن برای علاقمندان به داستان‌های علمی تخیلی و ماجراجویی لذت‌بخش خواهد بود. این سریال با داشتن داستان جذاب و جلب توجه، به نقل از برخی تماشاگران، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و از آن‌جایی که به زبان فارسی دوبله شده است، برای تماشاگران ایرانی نیز بهتر درک و استفاده می‌شود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *