دانلود سریال دهمین پادشاه دیوانه با دوبله فارسی | The 10th Kingdom

  • خلاصه داستان: داستان مینی سریال دهمین پادشاه دیوانه درمورد “ورجینیا” دختر جوانی است که با پدرش در کنار پارکی سرسبز زندگی می کند. مادرش آنها را در زمانی که ۷ ساله بوده ترک کرده است. او در یک شب به طور اتفاقی از دیوار زمان عبور می کند و به دوران فرمانروایی شاهزاده وندل می رود.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال دهمین پادشاه دیوانه یا The 10th Kingdom یکی از محبوب‌ترین سریال‌های فانتزی و ماجراجویی می‌باشد که توسط سازندگان سابق سریال‌های موفق مانند “سلطان قلب‌ها” و “راشل رای” تولید گردیده است. این سریال داستانی فراوان از شخصیت‌ های تخیلی و داستان‌های متشابه داستان‌های قصه‌های کلاسیک دارد. دهمین پادشاه دیوانه به نام ویتا بزرگ و دخترش به همراه گربه خود به عنوان متهمان به دنیایی جادویی و خیالی فرستاده می‌شوند. این داستان سفر زیبا و پرهیجان آن‌ها به دنیای زیرین و بعد به دنیای ده، هفتم و ششم را نشان می‌دهد که تمامی دنیا به یکدیگر متصل است.

    در این داستان ماجراجویی دشمنی‌ها، دوستان، جادوگران خوب و بد، شاهزاده ها و ملکه‌های شرور حضور دارند و داستان با پیچیدگی قوانین و روایت‌های مدرن و الهام گرفته از قصه‌های قدیمی گنجانده شده است. دهمین پادشاه دیوانه با الهام گرفته از داستان‌های بزرگی چون “قصه علی بابا و چهل دزد” و “سیندرلا”، داستان فراوان دیگری را هم در این داستان نهفته کرده است.

    سریال دهمین پادشاه دیوانه با دوبله فارسی بسیار محبوب و مورد توجه بسیاری از دوستداران سینما و تلویزیون قرار گرفته است. این سریال ماجراجویی و جذاب با داستان فراوان و شخصیت‌های جذاب می‌تواند شما را به دنیای جادویی و خیالی داستان ببرد و تجربه‌ای فراموش نشدنی را برایتان فراهم کند. بهترین راه برای دیدن این سریال فوق العاده این است که آن را با دوبله فارسی تماشا کنید و از زبان و داستان‌های زیبای فارسی به‌راحتی لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *