دانلود سریال دهداری خوب با دوبله فارسی Panchayat

  • خلاصه داستان: پسری جوان به نام آبیشک که تازه مدرک مهندسی خود را گرفته است، به علت کمبود کار مجبور می‌شود به عنوان مشاور دهداری در یک روستای دورافتاده مشغول به کار شود و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال دهداری خوب (Panchayat) یک سریال کمدی درام محصول سال ۲۰۲۰ هند است که از شبکه Amazon Prime پخش شده است. این سریال به کارگردانی دیپیک شوکالا و تهیه‌کنندگی آنور دوبی و رپارش سیجرادا است. دهداری خوب داستان زندگی یک مهندس جوان به نام ابهیسک مُژواری را روایت می‌کند که پس از اخذ مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه، مجبور می‌شود به دهداری کوچکی در روستای خودش برود.

    در این دهداری، ابهیسک با مسائل و مشکلات مختلفی روبرو می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد. او در این روستا با افراد مختلفی آشنا می‌شود و تجربه‌ی یک زندگی ساده روستایی را تجربه می‌کند.

    سریال دهداری خوب با استفاده از زبان طنز و کمدی، مسائل جامعه و زندگی روستایی را به تصویر می‌کشد. این سریال با بازیگری مهارتمندان مانند جیتن نیگم و راجینیش دیکشیت، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب خود کند.

    این سریال با دوبله فارسی نیز بر روی پلتفرم‌های دیجیتالی مورد دسترس قرار گرفته و بیشتر مخاطبان فارسی‌زبان را نیز به خود جلب کرده است. اگر شما نیز علاقمند به مشاهده‌ی یک سریال کمدی درام و ماجرایی هستید، می‌توانید این سریال را با دوبله فارسی بر روی پلتفرم‌های مختلف دانلود یا تماشا کنید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *