دانلود سریال دلم برات تنگ شده با دوبله فارسی | Missing You

  • خلاصه داستان: این درام در مورد زوجیست که بخاطر اتفاقی غیرمنتظره مجبور به جدایی از یکدیگر میشوند اما حالا بعد از گذشت چند سال سرنوشت اونها رو دوباره سر راه هم قرار میده. “هان جونگ وو” یه کارآگاه شده و “لی سو یون” طراح مد شده…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “دلم برات تنگ شده” یک مجموعه تلویزیونی عاشقانه و درام است که با نام اصلی “Missing You” در سال 2012 از شبکه‌های تلویزیونی کره جنوبی پخش شده است. این سریال توسط کیونگ هوک لی ساخته شده و به کارگردانی لی‌جوک، چن‌سوک و یونگ‌جگ اک گذاشته شده است.

    داستان این سریال در مورد دو نوجوان به نام‌های جونگ وو و سو یونگ است که در کودکی به طور ناگهانی از هم جدا می‌شوند و بعد از سال‌ها دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند. این دو نوجوان در دوران کودکی دوستان نزدیکی بودند و عاشق یکدیگر بودند، اما یک روز سو یونگ به طور ناگهانی ناپدید شد و این ماجرا زندگی جونگ وو را برای همیشه تغییر داد.

    در این سریال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و رازهای بسیاری برملا می‌شود که باعث می‌شود تا تماشاگران به راحتی از تماشای این سریال خسته نشوند. همچنین بازی هنرمندان این سریال در نقش‌های مختلف به شدت جذاب و جالب است و باعث می‌شود تا تماشاگران با ذوق و شوق به دیدن ادامه این داستان عاشقانه بپردازند.

    در ایران نیز این سریال با نام “دلم برات تنگ شده” و با دوبله فارسی به روی آنتن رفته و مورد استقبال بسیاری از تماشاگران قرار گرفت. اگر شما هم علاقه‌مند به دیدن سریال‌های عاشقانه و درام هستید، قطعاً سریال “دلم برات تنگ شده” یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *