دانلود سریال دروغگوی دوست داشتنی من با دوبله فارسی My Lovely Liar

  • خلاصه داستان: موک سول هی توانایی خاصی دارد که می تواند تشخیص دهد آیا مردم دروغ می گویند یا نه. او از توانایی خود متنفر است چون دیگر نمی تواند به کسی اعتماد کند. موک سول هی به یک مظنون به قتل برمی خورد که خود را بی گناه می داند، اما هیچ کس حرفش را باور نمی کند…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “دروغگوی دوست داشتنی من” یک سریال کره‌ای محصول سال ۲۰۲۰ است که به تازگی با دوبله فارسی منتشر شده است. این سریال در ۱۶ قسمت تولید شده و در ژانر عاشقانه و کمدی قرار دارد.

    داستان این سریال درباره‌ی یک دختر جوان به نام “جین هیوک” است که پس از گذشت یک سال از رابطه‌ای که به نظر می‌رسید عاشقانه بوده با دوست پسرش، متوجه می‌شود که او تا به حال چیزی از او پنهان کرده است. “جین هیوک” تصمیم می‌گیرد که برای یافتن حقیقت در مورد او وارد ماجراجویی‌هایی بشود که در آنها به سراغ افراد جدیدی می‌رود و…

    این سریال با بازی بازیگرانی معروف مانند “لی جانگ ووک” و “لی سونگ کیونگ” به نقش‌های اصلی، موفق به جذب توجه بسیاری از بینندگان شده است. دوبله فارسی این سریال نیز باعث شده تا بخش قابل توجهی از مخاطبان ایرانی این سریال را دنبال کنند.

    با توجه به محبوبیت و تازگی این سریال، دانلود آن با دوبله فارسی می‌تواند یک گزینه عالی برای علاقمندان به سریال‌های کره‌ای باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *