دانلود سریال داستان (اسطوره) با دوبله فارسی | Destan

  • خلاصه داستان: این سریال داستان عشق اسطوره ای آک کیز (دختر جنگجوی کوهستانی که شجاعتش زبانزد خاص و عامه) و باتوگا (شاهزاده معلول سرزمین آسمان) است که هر دو توسط آلپاگو خاقانِ سرزمین آسمان یتیم شده اند. این دو جوان معصوم، عشقشون رو شمشیر و قلب هاشون رو سپر میکنن و غیرممکن رو ممکن میکنن…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “داستان” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکیه است که توانسته جای خود را در دل تماشاگران ایرانی نیز بگیرد. این سریال تاریخی و عاشقانه که توسط تیم فیلمبرداری حرفه ای و بازیگران مطرح ترکیه تولید شده است، دارای داستانی جذاب و فوق‌العاده است که به همه‌ی سنین مخاطبان خود جذابیت می‌دهد.

    در این سریال، داستانی از زندگی شاهزاده‌ی معروف “داستان” به تصویر کشیده شده است. او که از خاندانی معتبر و شهیر است، داستانی راه‌نشین معروف و محبوب مردم بوده و در دوران زندگی خود روایت شده است. او که در کنار همسرش آیگِ، به خواهرزاده‌ی سلطان مربوط می‌شود، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ ترکیه محسوب می‌شود.

    سریال “داستان” با داشتن داستانی مفهومی و پرفروش، توانسته است تا پس از انتشار در کشور خود، در سراسر جهان پرطرفداری یافته و به همین دلیل دوبله‌ی این سریال در زبان فارسی نیز انتشار یافته است. این موضوع باعث شده است تا تماشاگران ایرانی نیز از دیدن این اثر تلویزیونی لذت ببرند و همچنین از داستان و شخصیت‌های آن غرق در تعریف شوند.

    در نتیجه، اگر شما از داستان‌های تاریخی و عاشقانه با داستان جذاب و دلنشین خوشتان می‌آید، حتماً سریال “داستان” را با دوبله فارسی دانلود کرده و این اثر فوق‌العاده را تماشا کنید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *