دانلود سریال دارکولا با دوبله فارسی | Dracula

  • خلاصه داستان: جاناتان هارکر یک وکیل انگلیسی است که برای ملاقات با موکل جدیدش به ترانسیلوانیا سفر می‌کند تا فروش خانه‌ای باشکوه در لندن را نهایی کند. اما ناگهان خود را در قلعه‌ای ترسناک پیچ و خم میبیند و با یک کنت خون آشام رو به رو میشود که میخواهد جهان را تسخیر کند.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “دراکولا” یک سریال تلویزیونی در ژانر درام و ترسناک است که توسط Mark Gatiss و Steven Moffat ساخته شده است. این سریال بر اساس رمان معروف “دراکولا” نوشته برام استوکر ساخته شده و داستان آقای جاناتان هارکر وارد دراکولا است.

    در این سریال، ما شاهد روایتی جدید از این داستان معروف هستیم. داستان در سال ۱۸۹۷ آغاز می‌شود و به طور موازی با داستان اصلی پیش می‌رود. دراکولا به همراه سروانات خود، سباستین، به لندن می‌آید و تصمیم می‌گیرد در آنجا زندگی کند. او با استفان کاگان، آدمشناسی که برای مبارزه با او از رومانی می‌آید، روبرو می‌شود.

    بازیگران این سریال شامل کلوا نون، جوناتان آریس، دارانا کریستال و ماتسم موساکا می‌باشند که با بازی برتر خود در این سریال، توانستند تمام تحسین‌های منتقدین را جلب کنند.

    این سریال با داشتن داستان مهیج و جذاب، به همراه بازیگری قوی و صحنه‌های ترسناک، توانسته جلب توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. بنابراین، دانلود سریال “دراکولا” با دوبله فارسی، یک تجربه دیدنی برای دوستداران ژانر ترسناک و تاریخی خواهد بود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *