دانلود سریال خواهران و برادران با دوبله فارس



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: قدیر، عمر، آسیه و امل، چهار خواهر و برادر که بشدت بهم وابسته هستند طی ماجراهایی هم پدر و هم مادر خودشون رو از دست میدن. در این دنیای به این بزرگی جز پناه بردن به همدیگه هیچ کاری نمیتونستن بکنن و هیچکسی نبود که ازشون حمایت کنه. تا این که درهای دانشکده ای که عاکف(کسی که مسبب تمام این اتفاقات بود) رئیسش بود به روی اون ها باز شد. درهای دنیایی که ثروتمند و فقیر، مظلوم و ظالم راه هایشان با هم تلاقی میکرد. در این بین قدیر تنها تلاشش این بود که از برادر و خواهرانش محافظت کند و آن ها را یکجا نگه دارد…

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “خواهران و برادران” یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین سریال‌های درام و خانوادگی است که توسط شبکه آمریکایی ABC پخش شده است. این سریال از سال 1999 تا 2005 پخش شد و توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

    این سریال در مورد زندگی یک خانواده بزرگ و پر از راز و رمز است، که در زمان‌های مختلف از زندگی آن‌ها روایت می‌کند. داستان این سریال با این شروع می‌شود که یک روز مرموز، همه یکی پس از دیگری با پیامی از طرف پدر خود مواجه می‌شوند که به هر یک از آن‌ها اشاره می‌کند تا در خیابان ملتقی کنند. زمانی که آن‌ها به هم ملتقی می‌شوند، متوجه می‌شوند که پدرشان به تازگی در یک سانحه رانندگی جان باخته است و حالا باید با مشکلات و مسائلی که پس از مرگ او برای آن‌ها به وجود آمده است، روبرو شوند.

    سریال “خواهران و برادران” با الهام از داستان‌های واقعی و مواجهه با موضوعاتی چون عشق، ترحم، فداکاری و مسائل اجتماعی، توانسته است بسیاری از تماشاگران خود را به خود جذب کند. نقش‌های قوی و بازیگری عالی، عمق داستان و تناقضات زندگی خانوادگی، به این سریال ارزش بیشتری بخشیده است.

    اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که این سریال را تماشا کنید، می‌توانید از طریق سایت‌ها و وب‌سایت‌های معتبر دانلود سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی را انجام دهید. این دوبله فارسی به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با لذت بیشتری این سریال فوق‌العاده را تماشا کنید و از داستان و شخصیت‌های مختلف آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *