دانلود سریال خانه سنگی با دوبله فارسی Stonehouse

  • خلاصه داستان: داستان این مینی سریال براساس واقعیت بوده و در مورد سیاستمدار بریتانیایی جان استون هاوس، یکی از اعضای سابق پارلمان بریتانیا است که مرگ خودش را در سال 1970 در میامی صحنه سازی کرد. او می‌خواست زندگی جدیدی را شروع کند و وارد شغل جدیدی شود؛ بنابراین به گونه ای نمایش داد که انگار در همان میامی مرده است…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “خانه سنگی” یک مجموعه تلویزیونی ایتالیایی است که در سال ۲۰۱۶ تولید شد. این سریال به کارگردانی فرانچسکو کامارا و نیکولاز آمینترا است که در محله‌ای در ناحیه‌ی ناپولی و بین قرن ۱۹ و ۲۰ اتفاق می‌افتد.
    این سریال یک داستان خانوادگی با موضوعاتی اجتماعی و تاریخی است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این سریال داستان خانواده‌ای ساده را روایت می‌کند که در مقابل مشکلات و مخاطرات زمان خود قرار می‌گیرند. از سوی دیگر این سریال شامل عشق، تلاش و مبارزه برای زندگی بهتر است.
    هر قسمت از “خانه سنگی” با معضلات اجتماعی و فقر روبرو است و به نحوی همه ما را به یاد این مسائل و موارد مشابه می‌اندازد. این سریال با داستان قوی و بازیگران برجسته‌ای که شرکت کرده‌اند مورد توجه مخاطبان زیادی از جمله در ایران هم قرار گرفته است.
    در ایران نیز این سریال با دوبله فارسی منتشر شده و بسیاری از تماشاگران به دلیل داستان جذاب آن به تماشای آن پرداخته‌اند. استفاده از صداپیشگان با تجربه و با کیفیت برای دوبله این سریال، تجربه تماشایی فراوانی را به بینندگان ایرانی ارائه کرده است.
    “خانه سنگی” با داشتن تاریخچه‌ی قوی و بازیگران با استعداد، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های ایتالیایی است که به زبان فارسی منتشر شده و توجه بسیاری از علاقمندان به سریال‌های خارجی را جلب کرده است.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *