دانلود سریال حلقه سمندر با دوبله فارسی Salamander

  • خلاصه داستان: داستان سریال در مورد بازرسی است که بررسی سرقتِ 66 صندوق امانات ، در یک بانک خصوصی در بروکسل را بر عهده میگیرد…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    دانلود سریال “حلقه سمندر” با دوبله فارسی Salamander

    سریال “حلقه سمندر” یک مینی سریال تلویزیونی بلژیکی است که به زبان فارسی با نام “سلامندر” دوبله شده است. این سریال در سال 2013 تولید شده و به تازگی به زبان فارسی منتشر شده است.

    این سریال داستان یک سرقت بزرگ بانک در بروکسل را دنبال می کند، جایی که 66 صندوق محرمانه از بانک محلی به سرقت می روند. این سرقت نه تنها برای بانک، بلکه برای مامور امنیتی ارشد بلژیک و دولت نیز تهدیدی است. زیرا اسناد و فایل های محرمانه ای که در این صندوق ها ذخیره شده اند می تواند وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

    سریال “حلقه سمندر” با داستان پیچیده و جذاب خود تماشاگران را به ماجراجویی هیجان انگیزی می برد. با بازی بازیگران حرفه ای و کارگردانی ماهر، این سریال توانسته است توجه برخی از منتقدان و علاقه مندان به سریال ها را به خود جلب کند.

    در دوبله فارسی بازیگران صداپیشه با استفاده از صدا و علات صوتی باعث شده تا تجربه تماشای این سریال برای بیننده ها بسیار لذت بخش و واقعی تر باشد.

    در نهایت، دانلود سریال “حلقه سمندر” با دوبله فارسی Salamander را به همه طرفداران سریال های هیجان انگیز و ماجراجویی توصیه می کنیم تا از داستان جذاب و هیجان انگیز این سریال لذت ببرند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *