دانلود سریال جیرجیرک‌ های پاییزی با دوبله فارسی | Autumn Cicada

  • خلاصه داستان: داستان حول محور جوانان وطن پرست و مبارزات شدید آنها در زمان اشغال ژاپن توسط هنگ کنگ در سال 1941 می چرخد…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال جیرجیرک‌ های پاییزی با دوبله فارسی | Autumn Cicada

    سریال “جیرجیرک‌ های پاییزی” یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی چینی است که با دوبله فارسی نیز در دسترس است. این سریال از ژانر عاشقانه، درام و جنایی است و داستانش بر پایه رمانی نوشته شده است که در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد.

    داستان این سریال درباره یک جوان جوان و خوش قلب به نام شیائو شۀ صوفی است که به پلیس پیونگ ژی وارد می‌شود و استعدادهای خوبی در این زمینه دارد. او در اینجا با سرهنگ نانگ و تیمش ملاقات می‌کند و به آن‌ها می‌پیوندد. اما به محض ورود به تیم، او متوجه می‌شود که در تیمش شخصی قدرتمند و شرور به نام لیانگ ژی گان موجود است که به دنبال در قماشی زدن از آنجا است.

    داستان سریال “جیرجیرک‌ های پاییزی” با ورود شیائو شۀ صوفی به تیم پلیس پیونگ ژی آغاز می‌شود و بازیگران برجسته و عالی این سریال مانند تین یوان، لیانگ یونگ‌هوا و جیکسون وانگ هستند. این سریال با داشتن داستان جذاب و پرهیجان، باعث شده تا جذابیت خاصی در میان تماشاگران داشته باشد.

    همچنین، دوبله فارسی این سریال باعث شده تا بخش گسترده‌تری از مردم ایران نیز بتوانند از دیدن این سریال لذت ببرند و با داستان دشوار و رازآلود آن آشنا شوند. به طور کلی، سریال “جیرجیرک‌ های پاییزی” یکی از انتخاب‌های عالی برای دیدن است و با دوبله فارسی، این امکان را نیز ایجاد می‌کند که بیشترین لذت از تماشای آن برای تماشاگران فارسی زبان به ارمغان بیاورد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *