دانلود سریال جویندگان حقیقت با دوبله فارسی Truth Seekers

  • خلاصه داستان: داستان سریال جویندگان حقیقت درباره تعدادی از ماموران پلیس می باشد که با استفاده از ابزار دست ساز خود به شکار ارواح سرگردان در کلیساهای تسخیرشده، زیرزمین ها و دخمه ها و نیز بیمارستان های متروکه میپردازند و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “جویندگان حقیقت” یک سریال تلویزیونی در ژانر کمدی ترسناک است که به تازگی در سال 2020 توسط شرکت آمازون پرایم منتشر شده است. این سریال توسط سایمون پگ و نیک فراست بکارگیری شده و دارای دو فصل با 8 قسمت در هر فصل می باشد.

    داستان این سریال در مورد یک گروه از افراد عجیب و غریب است که به دنبال تجربه های ماوراء الطبیعه هستند و تصمیم دارند تا نشانه های مربوط به موجودات فرا طبیعی را به دنبال بروند. این گروه به عنوان “جویندگان حقیقت” شناخته می شوند و به دنبال پیدا کردن حقیقت درباره ی اتفاقات ماوراء الطبیعه هستند.

    در این سریال همراه با صحنه های ترسناک و مهیج، عناصر کمدی نیز به طور هوشمندانه به داستان اضافه شده اند که جذابیت بیشتری به آن می بخشد. همچنین می توان گفت که دوبله فارسی برنامه، برای بینندگان ایرانی مخاطب، تجربه تماشای این سریال را لذت بخش تر می کند.

    در مجموع، “جویندگان حقیقت” یک سریال جذاب و متفاوت است که با مخلوطی از ترس، هیجان و کمدی، توانسته توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. اگر شما نیز به دنبال تجربه ی یک سریال جدید و منحصر به فرد هستید، قطعا”جویندگان حقیقت” را به شما پیشنهاد می کنیم.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *