دانلود سریال جنایت در بهشت با دوبله فارسی | Death in Paradise

  • خلاصه داستان: این سریال در سبک جنایی – کمدی داستان یک کارآگاه است که از لندن به در جزیره سنت ماری در دریای کارائیب منتقل شده تا به تحقیق درباره جنایتی بپردازد.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “جنایت در بهشت” یک مجموعه تلویزیونی جذاب در ژانر جنایی و معمایی است که توانسته است با داستان های جذاب و کاراکترهای جذاب توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. این سریال توسط رابرت ثوروگود ساخته شده و اولین بار در سال ۲۰۱۱ توسط شبکه بی‌بی‌سی پخش شد.

    داستان سریال “جنایت در بهشت” در جزایر کارائیب و در قلمرو خیالی سنت ماری است که یک کارآگاه ماجراجو به نام ریچارد پوآرتر است. او به جزایر کارائیب فرستاده می‌شود تا موارد جنایی را حل کند. اما آنچه که جالب است این است که او نه تنها با موارد جنایی مواجه می‌شود بلکه با رازها و معماهایی هم روبه‌رو می‌شود که باید آن‌ها را حل کند.

    یکی از جذابیت‌های این سریال این است که داستان‌ها و ماجراجویی‌های جدید در هر قسمت ارائه می‌شود و این امر باعث می‌شود تا بینندگان به تماشای این سریال علاقه‌مند شوند. همچنین کاراکترهای زنده و جذاب و بازیگران با استعداد برای اجرای نقش‌ها نیز جزء دیگری از جذابیت‌های این سریال محسوب می‌شود.

    این سریال با دوبله فارسی نیز در دسترس بینندگان ایرانی قرار گرفته است که این امر باعث شده تا بیشتر افراد به تماشای این سریال علاقه‌مند شوند. اگر شما هم علاقه‌مند به دیدن سریال‌های جنایی و معمایی هستید، قطعا سریال “جنایت در بهشت” یکی از پیشنهادهای خوبی برای شما خواهد بود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *