دانلود سریال تنها کشتار درون ساختمانبا دوبله فارسی Only Murders in the Building

  • خلاصه داستان: تنها کشتار درون ساختمان؛ سریالی کمدی ساخته استیو مارتین و جان هافمن است. در این مجموعه سلنا گومز، استیو مارتین و مارتین شورت ایفای نقش می‌کنند. داستان به ماجراهای سه غریبه‌ی شیفته‌ جنایت‌های واقعی می‌پردازد که ناگهان خودشان را درگیر یک پرونده‌ی اسرارآمیز می‌بینند و باید برای حل آن اقدام کنند…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “تنها کشتار درون ساختمان”، یک سریال کمدی و جنایی است که در سال 2021 به کارگردانی جیمز برولین و ستارگانی همچون استیو مارتین، مارتین شورت و سلینا گومز منتشر شد. این سریال تا کنون یک فصل دارد و با بازخورد مثبت منتقدان مواجه شده است.

    داستان این سریال درباره سه زندانی است که عاشق پادکست‌های جنایی هستند و با یکدیگر آشنا می‌شوند. آن‌ها همگی در یک ساختمان زندگی می‌کنند و علاقه‌مند به حل پرونده‌های جنایی هستند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند در مورد یک قتل مرموز که در ساختمان اتفاق افتاده است، یک پادکست بسازند و این اتفاقات به سرعت به سریالی از جرم و جنایت تبدیل می‌شود.

    همچنین در این سریال ماجراهای جذاب و جنایی زیادی به تصویر کشیده شده و با حضور دوبله فارسی این سریال، برای تماشاگران ایرانی نیز قابل دسترس است. شخصیت‌های جذاب، داستان پر هیجان و شبیه‌سازی محیط شهری نیویورک از جمله مواردی هستند که این سریال را برای تماشاگران جذاب کرده است.

    به طور کلی، “تنها کشتار درون ساختمان” یک سریال جذاب و سرگرم‌کننده است که با داستانش مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده است و ارزش تماشا دارد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *