دانلود سریال تقاطع با دوبله فارسی The Crossing

  • خلاصه داستان: پناهجویان یک کشور متزلزل از جنگ در 250 سال بعد یعنی آینده به دنبال پناهندگی در یکی از شهرهای آمریکا بودند که سر از زمان حال در می آورند اما همه آنها در دریا غرق شده اند و فقط یک دختر خردسال زنده مانده…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “تقاطع” یکی از محصولات جدید در دنیای سریال‌ها است که توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. این سریال تلویزیونی یک ترکیبی از علمی-تخیلی و درام است که با تعدادی از بازیگران مطرح هالیوود در نقش‌های مهم و ماندگار روی آنتن رفته است.

    “تقاطع” داستانی از گذشته و آینده را تعریف می‌کند که در حال تقاطع با یکدیگر است. داستان این سریال از وقایعی آغاز می‌شود که یک گروه از پناهجویان از آینده به گذشته می‌آیند و در یک شهر ساحلی آمریکا فرود می‌آیند. آنها ادعا می‌کنند که از یک جنگ به زمین فرار کرده‌اند و به دنبال پناه و امنیت هستند.

    این سریال با ماجراهای پرهیجان و نبردی برای بقا پیش می‌رود و به تدریج عشق و دوستی نیز نقش بزرگی در داستان ایفا می‌کنند. هر قسمت از “تقاطع” با یک معمای جدید و جذاب روبرو می‌شود که بینندگان را به خود جذب می‌کند و آنها را به فکر وا می‌اندازد.

    اگر علاقه‌مند به دیدن سریال‌های علمی-تخیلی و درام هستید، می‌توانید این سریال را با دوبله فارسی دانلود و تماشا کنید. همچنین می‌توانید از داستان جذاب و بازیگران حرفه‌ای این سریال لذت ببرید و تجربه جدیدی از دنیای سرگرمی و تفریح داشته باشید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *