دانلود سریال ترکی آقازاده با دوبله فارسی | Aile



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: سریال خانواده، داستان اصلان، پسر بزرگ خانواده‌ای پرجمعیت است که یک کلاب شبانه را اداره می‌کند. او مردی مرموز و بدخلق است. دوین که یک روانشاس است، وارد زندگی سخت اصلان می‌شود و این آشنایی باعث شروع اتفاقات جدید خواهد بود.

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    معرفی سریال ترکی آقازاده با دوبله فارسی

    سریال آقازاده یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی است که با دارا بودن داستانی جذاب و بازیگران برجسته توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این سریال در سبک درام و عاشقانه به نمایش درآمده و داستان آن در مورد عشق و دشمنی بین دو خانواده می‌باشد.

    داستان اصلی سریال آقازاده درباره‌ی دختر جوانی به نام نسلی است که سفری رویایی به شهر اسطنبول دارد. در این سفر او عاشق پسری به نام فرهاد می‌شود که از خانواده‌ای متمول و ثروتمند است. اما مشکلات و پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد که باعث می‌شود نسلی و فرهاد در مواجهه با این موانع، برای تحقق عشقشان بجنگند.

    سریال آقازاده با داشتن شخصیت‌های جذاب و نقش‌های قوی توانسته است توجه زیادی را به خود جلب کرده و مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. همچنین دوبله فارسی این سریال ترکی باعث شده تا ایرانیان بیشتری به تماشای این سریال علاقه مند شوند.

    سریال آقازاده به کارگردانی علی بلکا و تهیه‌کنندگی لایلا سعید‌زاده تولید شده است و با بازیگرانی چون کوشال تینباز، بوراک دنیز و شهره قویخانلی در ترکیه پخش می‌شود. این سریال اکنون در دسترس دارای دوبله فارسی و قابل دانلود می‌باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *