دانلود سریال تابو با دوبله فارسی Taboo

  • خلاصه داستان: سریال روایتی است از سال 1813 و داستان شخصیتی بنام “کزیا دلینی” (تام هاردی)، که بعد از گذران 10 سال زندگی در آفریقا، بهمراه 14 الماسی که بدست آورده است به لندن باز می‌گردد تا بیشتر درباره‌ی کسب و کار به ارث مانده از پدرش بداند و به دنبال انتقام قتل وی برود. او با ممانعت از فروش کسب و کار خا …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “تابو” یک سریال تلویزیونی درام تاریخی است که در سال 2017 ساخته شده و به کارگردانی کریستوفر نولان و توم هاردی منتشر شد. این سریال داستان جیمز دلنی، یک مرد نقشه‌ای و ماجراجو را روایت می‌کند که پس از بازگشت به لندن در سال 1814، با مشکلات و موانع بسیاری روبرو می‌شود.

    داستان سریال “تابو” در زمان واقعیت تاریخی انگلستان اتفاق می‌افتد و به همین دلیل بازیگران و لباس‌ها و صحنه‌ها به شکل دقیقی طراحی شده‌اند. اصلیت داستان و نقش‌آفرینی توسط توم هاردی و بازیگران حرفه‌ای دیگر، از دیگر جذابیت‌های این سریال می‌باشند.

    تلاش‌های جیمز برای مقابله با فساد و قدرتمندان، او را به مخالفت با سیستم‌ها و بنیادهای اجتماعی بزرگ و مستبدانه می‌برد. تنش‌ها و موانعی که جلوی او را می‌گیرد، ماجراهای جالب و جذابی را برای تماشاگر فراهم می‌کند.

    سریال “تابو” با داشتن داستان مهیج و جذاب و بازیگران مطرح، می‌تواند گزینه‌ی عالی برای دیدن باشد. البته این سریال هم‌اکنون با دوبله فارسی نیز در دسترس علاقمندان به سریال‌های تلویزیونی است و می‌توانید آن را از منابع مختلف دانلود کنید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *