دانلود سریال بلیچ جنگ خونین هزاره با دوبله فارسی Bleach: Thousand-Year Blood War

  • خلاصه داستان: همه‌ی این اتفاقات تصادفی بوده یا حتمی؟ کوروساکی ایچیگو در طی یه ملاقات اتفاقی قدرت‌های یک شینیگامی رو به دست میاره. ایچیگو، به عنوان یه شینیگامی جایگزین درگیر آشوب پیش آمده توی سول سوسایتی(جامعه‌ی ارواح)، جایی که ارواح مرده اونجا جمع می‌شن، می‌شه. اما ایچیگو به کمک دوستاش …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال انیمیشن بلیچ یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌های ژاپنی است که به دلیل داستان جذاب و شخصیت‌های جذاب و متنوع خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل تماشاگران این ژانر پیدا کند. جنگ خونین هزاره یکی از فصول مهم این انیمیشن است که همیشه مورد توجه تماشاگران بوده است.

    این فصل از انیمیشن بلیچ، داستان جنگی بین شینیگامی‌ها و قوای دشمنان بزرگی به نام «ویژارد» را به تصویر می‌کشد. در این فصل، شخصیت اصلی داستان یعنی «ایچیگو کوروساکی» همراه با دوستانش به خطرات بزرگی کشیده می‌شود و باید برای نجات دنیا و پیروزی بر دشمنان، با شجاعت و ایمان خود به مبارزه بپردازد.

    وجود دوبله فارسی این سریال، برای دوستداران انیمیشن در ایران امکان دانلود و تماشای آن را فراهم کرده است و این امر باعث شده تا این انیمیشن توانسته بازار بزرگی را در ایران به دست آورد. اگر شما هم از دنبال کردن انیمیشن‌های جذاب و هیجان انگیز لذت می‌برید، حتما نباید این فصل هیجان‌انگیز از بلیچ را از دست بدهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *