دانلود سریال باغ وحش با دوبله فارسی | Zoo

  • خلاصه داستان: سریال باغ‌وحش که بر اساس رمان پرفروشی با همین نام ساخته شده است ، درباره‌ی دانشمند جوانی به نام جکسون آز می‌باشد که به آفریقا می‌رود تا به جستجوی علت حمله‌ی حیوانات و خشونتی که در حملاتشان دارند ، بپردازد. اما…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “باغ وحش” یک سریال تلویزیونی در ژانر علمی تخیلی و هیجان انگیز می‌باشد که در طول شش فصل از سال 2015 تا 2027 پخش شده است. این سریال بر اساس رمانی به همین نام از جیمز پترسن ساخته شده و داستانش در مورد یک بیماری مرموز است که باعث تغییر رفتار حیوانات می‌شود و به دنیا آینده‌ای تاریک و خطرناک را رقم می‌زند.

    داستان سریال “باغ وحش” در زمانی آتی گذاشته شده است که یک ویروس جدید به نام “ریپلی‌کن” منتشر می‌شود و باعث تغییر رفتار حیوانات می‌شود. این ویروس باعث می‌شود تا حیوانات دست به شورش بزنند و به جای انسان‌ها در صف‌های غذا، زمینه‌ها و منابع طبیعی همچون باغ وحش‌ها حکومت کنند. این وضعیت باعث شروع یک ماجراجویی هیجان‌انگیز برای گروهی از دانشمندان و بازماندگان انسانی می‌شود که سعی دارند راه‌حلی برای مقابله با این وضعیت پیدا کنند و از زمین سیاره‌ی خود در برابر این تهدیدات دفاع کنند.

    این سریال توسط شبکه CBS تولید شده و با دوبله فارسی نیز در دسترس قرار گرفته است. بازیگران مطرحی همچون جیم کومینگز، کریستن کانال و نونا گای مشهوریت این سریال را بیشتر کرده‌اند و بازی‌های قوی آنها طی سال‌ها پیش از آن توانسته است این سریال را به یک آثار دیدنی و دلباخته تبدیل کند.

    اگر به دنبال یک سریال هیجان‌انگیز و علمی تخیلی هستید که دارای داستانی منحصر به فرد باشد، پیشنهاد ما دانلود سریال “باغ وحش” با دوبله فارسی است که می‌تواند تجربه‌ی سینمایی شما را به یک تجربه‌ی جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل کند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *