دانلود سریال باغ وحش با دوبله فارسی | Zoo

  • خلاصه داستان: سریال باغ‌وحش که بر اساس رمان پرفروشی با همین نام ساخته شده است ، درباره‌ی دانشمند جوانی به نام جکسون آز می‌باشد که به آفریقا می‌رود تا به جستجوی علت حمله‌ی حیوانات و خشونتی که در حملاتشان دارند ، بپردازد. اما…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “باغ وحش” یک سریال تلویزیونی در ژانر علمی تخیلی است که از سال 2015 تا 2017 پخش شد. این سریال بر اساس رمانی به همین نام اثر جیمز پترسون ساخته شده است و داستان آن در مورد گروهی از دانشمندان و محققان است که با یک پدیده عجیب و ناشناخته در مورد حیوانات روبرو می شوند.

    در این سریال، حیوانات در سراسر جهان به صورت ناگهانی شروع به حمله به انسان ها می کنند و این امر باعث بروز یک بحران جهانی می شود. دانشمندان سعی دارند تا به دلایل این رفتار حیوانات پی ببرند و راهی برای مقابله با این تهدید بیابند.

    سریال “باغ وحش” با موضوع پرجنب و جوش و داستان جذاب خود، توانست توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. همچنین داشتن دوبله فارسی این سریال، امکان دسترسی آسان تر برای تماشاگران ایرانی را فراهم کرده است.

    در نهایت، می توان گفت که سریال “باغ وحش” با موضوع جذاب و گسترده و همچنین داشتن دوبله فارسی، یک گزینه مناسب برای تماشای علاقمندان به سریال های علمی تخیلی است.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *