دانلود سریال بازگشت ایلجیما با دوبله فارسی | The Return of Iljimae

  • خلاصه داستان: بازگشت ایلجیما به عبارتی ادامه ی سریال بسیار دیدنی ایلجیما می باشد که حکایت از مردی جنگجو و البته با قلبی رئوف و مهربان دارد. ایجیما به مانند زورو مردی عدالتخواه و جنگجوست که به حمایت از مردم سطح پایین جامعه می شتابد. او که در کودکی از خانواده رها شده توسط یه زن و شوهر چینی بزرگ می شه و به کره برگردونده می شه تا پدر و مادرش را پیدا کنه … در همین حین با دال ئی آشنا می شه و برای اولین بار تو عمرش عشق را تجربه می کنه ولی دال ئی به طور ناجوانمردانه و غیر عادلانه به مرگ محکوم شده … ایلجیما تصمیم به نجات دال ئی و گرفتن انتقام اون از مقامات دولتی می گیره و …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال بازگشت ایلجیما یک سریال تلویزیونی محبوب و مورد توجه است که در کشور کره جنوبی تولید شده است. این سریال که به زبان اصلی “The Return of Iljimae” نام دارد، داستان جذاب و هیجان انگیزی را از یک دزد پرده‌های سیاه به نام ایلجیما روایت می‌کند که به نبرد با فساد و نابرابری اجتماعی در دوران جوانی خود می‌پردازد.

    در این سریال، تلاش‌ها و ماجراهای ایلجیما برای به دست آوردن عدالت و اصلاح اوضاع اجتماعی به تصویر کشیده شده است. داستان سریال به گونه‌ای است که مخاطبان را به خود جذب می‌کند و تا آخرین قسمت از جذابیت خود از دست نمی‌دهد.

    این سریال بازگشت ایلجیما با داشتن داستانی فوق العاده و فیلم‌برداری زیبا، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و از آنجا که دوبله فارسی آن نیز در دسترس قرار گرفته است، مخاطبان فارسی‌زبان نیز می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند.

    در نتیجه، اگر به دنبال یک سریال هیجان انگیز و جذاب با داستانی فوق العاده هستید، قطعاً سریال بازگشت ایلجیما را پیشنهاد می‌کنیم تا از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *