دانلود سریال بازم نیت دیر میرسه با دوبله فارسی | Nate Is Late

  • خلاصه داستان: هر روز صبح، نیت و مالیکا 11 ساله، 30 دقیقه زودتر از خانه خارج می شوند تا به مدرسه بروند، اما هر روز صبح دیر می رسند. این به این دلیل است که هر روز صبح، یک اتفاق شگفت انگیز در راه رخ می دهد.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “بازم نیت دیر میرسه” یک سریال کمدی انیمیشنی است که به تازگی با دوبله فارسی در دسترس قرار گرفته است. این سریال در مورد داستان های جالب و جذاب نیت و تناقضات هیجان انگیز در زندگی او است. نیت یک پسر نوجوان است که همیشه دیر به مدرسه می رسد ولی با همراهی دوستش مکس، به ماجراجویی های جالبی در طول راه خود می افتد.

    این سریال با الهام از داستان های واقعی و ایده های خلاقانه از زندگی روزمره، به نحوی واقعی و سرشار از شوخی های خنده دار و عاطفی را به تصویر می کشد که برای تمام اعضای خانواده مناسب است. هر قسمت از سریال داستان جالبی را به تصویر می کشد که مخاطبان را مجذوب خود می کند و حتما آنها را به خود مشتاق می کند.

    اگر به دنبال یک سریال سرگرم کننده و آموزنده هستید که بتواند شما را به خود جذب کند، “بازم نیت دیر میرسه” یک گزینه عالی برای شماست. قابل ذکر است که این سریال با دوبله فارسی نیز در دسترس قرار گرفته است و شما می توانید از آن لذت ببرید. مناسب برای تمام افراد خانواده، این سریال می تواند یک گزینه عالی برای سرگرمی و تفریح باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *