دانلود سریال بازرس فویل با دوبله فارسی Foyle’s War

  • خلاصه داستان: در حالی که جنگ جهانی دوم شدت می گیرد، تبهکاران سعی می کنند از هرج و مرج به نفع خود استفاده نمایند. اما در شهر هستینگز به لطف کارآگاه “کریستوفر فویل” آنها شانس زیادی ندارد. او به مبارزه با بازار سیاه، سوداگری و قتل می پردازد و از طرفی دیگر پسرش “اندرو” که خلبان نیروی هوایی سلطنتی است با دشمن در میدان نبرد می جنگد…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “بازرس فویل” یک مجموعه تاریخی-جنایی بسیار محبوب است که به تازگی با دوبله فارسی در دسترس قرار گرفته است. این سریال در دهه 1940 دوران جنگ جهانی دوم در انگلستان اتفاق می‌افتد و داستان بازرس کریستوفر فویل، که به تازگی بازنشسته شده و به کمکنیکه‌ اش، آندرو فوکس، در حل پرونده‌ های جنایی در منطقه ساحلی ساوث چاندلر درگیر می‌شود، را روایت می‌کند.

    در سریال “بازرس فویل” تازها هر قسمت جدید بازنشسته‌ی بازرس فویل دچار درگیری‌های جدیدی در مناطق مختلف شهر می‌شود و با کمک معاون جوان و باهوشش پرونده‌های جنایی گوناگونی را حل می‌کند. این سریال با داستان جذاب و کاراکترهای عمیق خود توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

    همچنین دوبله فارسی این سریال با کیفیت بالا و با صدای بازیگران حرفه‌ای ایرانی ارائه شده است که باعث می‌شود تا تماشاگران ایرانی نیز از این سریال لذت ببرند و با داستان و شخصیت‌های آن ارتباط بیشتری برقرار کنند.

    در نهایت، “بازرس فویل” یک سریال جذاب و هیجان‌انگیز است که با دوبله فارسی در دسترس قرار گرفته و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای تماشای علاقه‌مندان به سریال‌های تاریخی-جنایی باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *