دانلود سریال ایگو با دوبله فارسی | EGO

  • خلاصه داستان: الیف و ارهان زوج نامزدی هستن که خیلی همدیگه رو دوست دارن و بزرگترین انتظارشون از زندگی ازدواج کردن و خوشبخت شدنه. روتین زندگی اونا با فریب وحشتناک ارهان به هم میخوره و ارهان با بدهی بزرگی که باید پرداختش کنه روبرو میشه. با شنیدن این خبر در سفر کاری ارهان که با هم رفته بودن زندگی و روانشون به هم میریزه. در حالی که بدهی که پرداخت آن تقریبا غیرممکن به نظر میرسه، زندگی آنها را به یک کابوس تبدیل کرده، پیشنهاد سیبل، رئیس ارهان، زندگی آنها را برای همیشه تغییر میده.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “ایگو” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکیه‌ای است که با داستان جذاب و بازی هنرمندان برجسته‌ای مانند سرهان هاتن و دنیز بایزایت به تازگی با دوبله‌ی فارسی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

    این سریال داستان تناقضات و مشکلاتی را به تصویر می‌کشد که برخی از آنها در خشونت، روابط خانوادگی و همچنین روابط عاطفی و حتی عشق اتفاق می‌افتد. “ایگو” با شخصیت‌های پرقدرت و معتاد به قدرت درگیر است و تمام دنیای اطراف او را به هم ریخته است.

    در سریال “ایگو” ما با شخصیت اصلی مردی به نام “توفان” آشنا می‌شویم که در گذشته‌ی خود به وعده‌ی خود، یعنی به دست آوردن قدرت و سلطه بر دنیای اقتصاد و اجتماع، بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌یی پایبند بود و در نتیجه مسائل جدیدی از جمله ازدواج با دختر خوابگاه، عشق به یک دختر جوان و رشوه دادن نگرانی‌ها و ازدواج با دختر خوانه به وقوع پیوست.

    سریال “ایگو” با استفاده از تنش‌ها و روابط پیچیده‌ای که بین شخصیت‌های مختلف شکل می‌گیرد، مخاطب را به یک داستان عاشقانه و همچنین نقدهای اجتماعی و سیاسی می‌کشاند. دوبله‌ی فارسی این سریال هم این امکان را برای علاقه‌مندان به سریال‌های ترکی فراهم کرده است که بتوانند به راحتی از داستان جذاب “ایگو” لذت ببرند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *