دانلود سریال ایلجیما با دوبله فارسی | Iljimae

  • خلاصه داستان: داستان این سریال تاریخی که در دوران چوسان روایت می شود درباره ی یکی از اشراف زادگان است که مورد غضب و خشم پادشاه قرار می گیرد و به دستور او باید کشته شوند ، طی اتفاقاتی که رخ می دهد فرزند این اشراف زاده به بیرون از کاخ می رود و توسط خانواده ای به فرزند خواندگی پذیرفته می شود و البته در این بین او باید در این خانواده جدید به شیوه ای رفتار کند تا بتواند رضایت آنها را نسبت به خودش جلب کند. در ادامه سریال خواهیم دید که او باید با سختی ها و دشواری هایی که در مسیر زندگی اش قرار می گیرد کاملا کنار بیاید تا بلکه بتواند راه خود را از میان این همه مشکل به سمت هدفی که در ذهن خود دارد پیدا کند و به سمت آن حرکت کند.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “ایلجیما” یک سریال تلویزیونی در ژانر های تاریخی، درام و اکشن است که در کره جنوبی تولید شده است. این سریال به کارگردانی Lee Yong-suk و نویسندگی Choi Ran ساخته شده است و در سال 2008 به روی آنتن رفته است.

    داستان سریال در مورد یک دوقلوی جوان به نام گیوم (که توسط Lee Joon-gi بازی می‌شود) است که پس از مرگ پدر و مادرش به چین فرستاده می‌شود. او در آنجا به داماد شاهزاده تبدیل می‌شود و برای سال‌ها به عنوان شوالیه ای به خدمت او می‌رود. اما پس از مدتی، گیوم با خیانت‌های دوران خود روبرو می‌شود و تبدیل به یک دیگری به نام “ایلجیما” می‌شود که به دنبال انتقام از خیانت‌های شاهزاده است.

    این سریال با داشتن داستان پرفسونال و جذاب، بازیگری فوق‌العاده و صحنه‌های اکشن جذاب توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. همچنین دوبله فارسی این سریال نیز در دسترس مخاطبان فارسی‌زبان قرار گرفته است و این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده است که از داستان هیجان‌انگیز “ایلجیما” لذت ببرند.

    با توجه به جذابیت داستان و محبوبیت بالای این سریال، دانلود سریال “ایلجیما” با دوبله فارسی از طریق اینترنت و سایت‌های مختلف ممکن است و توصیه می‌شود تا علاقمندان به این سبک سریال‌ها این اثر را از دست ندهند و از تماشای آن لذت ببرند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *