دانلود سریال اوزارک با دوبله فارسی | Ozark



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: بایرد و بچه های نوجوانش شارلوت و جونا خانواده ای معمولی هستند که اهداف معمولی ای نیز در زندگی خود دارند. البته در این وسط یک چیز معمولی به نظر نمی رسد و آن هم شغل مارتی می باشد، او که یک مشاور مالی در شیکاگو می باشد که با دومین کارتل بزرگ مواد مخدر مکزیکی نیز در ارتباط می باشد. وقتی که اوضاع کمی به هم می ریزد او مجبور می شود تا خانواده ی خود را برداشته و از آسمان خراش های شیکاگو به اطراف دریاچه ای در میسوری نقل مکان کند.

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “اوزارک” یک سریال درام و جنایی آمریکایی است که توسط بیل دوبلوسکی و مارک ویلیامز ایجاد شده است و در نتفلیکس پخش می‌شود. این سریال در سه فصل و تا کنون 30 قسمت به نمایش درآمده است و با بازیگرانی همچون جیسون بیتمن، لورا لینی، جولیا آن و تمپلر، صورت گرفته است.

    داستان “اوزارک” در مورد مردی به نام “مارتین برد” است که به همراه خانواده‌اش به منطقه‌ای در میزوری نقل مکان می‌کنند تا از تعقیب و گریز افراد مافیایی که با آنها همکاری کرده بودند فرار کنند. او در آنجا با مسائل و مشکلات جدیدی روبه‌رو می‌شود که او را به سمت فعالیت‌های جنایی می‌کشاند تا بتواند خانواده‌اش را نجات دهد.

    “اوزارک” با موضوعاتی همچون جنایت، فساد و رقابت‌های قدرتی در جامعه مدرن، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. با داشتن داستان پیچیده و شخصیت‌های عمیق، این سریال توانسته است جای خود را در صحنه سریال‌های معروف جهان بگیرد.

    اگر شما هم از دوبله فارسی سریال‌ها لذت می‌برید، می‌توانید “اوزارک” را با دوبله فارسی از سایت‌ها یا برنامه‌های مشهور دانلود کنید و از تماشای این سریال هیجان‌انگیز لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *