دانلود سریال الیور توئیست با دوبله فارسی Oliver Twist

  • خلاصه داستان: یتیمی به نام الیور توئیست با جیب بری در خیابان های لندن آشنا می شود. از آنجا، او به گروه پسرانی می پیوندد که آموزش دیده اند تا برای ارباب خود دزدی کنند و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال الیور توئیست یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است که بر اساس رمانی به همین نام اثر چارلز دیکنز ساخته شده است. این سریال به خوبی داستان زندگی و سختی‌های پسر بچه‌ای به نام الیور توئیست را به تصویر کشیده است. داستان این سریال در لندن قرن نوزدهم جریان دارد و درباره‌ی زندگی الیور است که بعد از مرگ والدینش توسط گروهی از دزدان برده می‌شود و در نهایت به خودش در می‌یابد.

    سریال الیور توئیست با دوبله فارسی نیز برای علاقمندان به این سریال دسترسی بهتری فراهم کرده است. دوبله فارسی این سریال باعث شده تا بیشتر مردم ایرانی نیز از داستان شگفت‌انگیز و پرماجرا الیور توئیست لذت ببرند و با شخصیت‌های زنده و پویا آن همدردی کنند.

    در این سریال شاهد داستان جذاب و دلنشین الیور هستیم که با موانع و سختی‌های بسیاری روبرو می‌شود. او در مسیر زندگی‌اش با انسان‌های محبت‌آمیز و همچنین افراد بدجنس و خطرناک روبه‌رو می‌شود. در این بین، شخصیتِ “فاگین” که یک دزد حرفه‌ای است، تلاش می‌کند تا الیور را به جامعه دزدان و تبهکاران دچار کند. البته الیور توئیست در مقابل همه‌ی مشکلات و موانع، توانایی‌های شجاعانه و قدرت‌هایی برای رهایی از مشکلات دارد و این امر باعث می‌شود که تمامی مخاطبان با شخصیت او همدردی و هم‌افزایی کنند.

    در کل، سریال الیور توئیست یکی از سریال‌هایی است که با داستان اشک‌آور و زیبا خود توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال با دوبله فارسی نیز برای مخاطبان ایرانی علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویی و مهیج که دارای پیام‌های انسانی و اخلاقی است، گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *