دانلود سریال افسانه های دریای آبی با دوبله فارسی



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: داستان این سریال درباره ی یک پری دریایی به نام شیم چانگ است که در زمان گذشته در دوران سلسله ی چوسان قدیم زندگی می کرده است. او آخرین پری دریایی دنیا است که از زمان قدیم در زندگی خود اوضاع وبی دارد و حالا پس از اتفاقات نامشخص او به دوران جدید منتقل می شود به طوری که گویی او در زمان سفر کرده است و حالا به سئول منتقل شده و در زمان جدید باید راه و روش زندگی خود را دریابد که برای شخصی که در زمان قدیم زندگی کرده است بسیار دشوار است.

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “افسانه های دریای آبی” یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای است که به تازگی با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. این سریال یک داستان فانتزی و عاشقانه است که با الهام از افسانه‌ها و اسطوره‌های دریاها ساخته شده است.

    داستان سریال در مورد دختری به نام شی یونی می‌باشد که از بچگی با هویت مخفیانه‌ی خود آشنا نیست. او با دوستی به نام مو که دوست واقعی‌اش است وارد ماجراهایی می‌شوند که زندگی آن‌ها را به طور کامل تحت تاثیر قرار می‌دهد. شی یونی و مو در جستجوی راز هویت واقعی شی یونی وارد ماجراهایی می‌شوند که از دید شما عزیزان، بسیار جالب و شگفت‌انگیز است.

    سریال “افسانه های دریای آبی” با الهام از اسطوره‌های دریاها و جهان فانتزی خود، بسیاری از تماشاگران را به سوی خود جذب کرده است. داستان پرهیجان و پرماجرای این سریال همراه با بازیگری عالی و شگفت‌انگیز و عمیق کارگردانی، این سریال را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای تماشاگران فارسی‌زبان تبدیل کرده است.

    اگر شما هم از دوستداران سریال‌های فانتزی و عاشقانه هستید، حتماً سریال “افسانه های دریای آبی” را از دست ندهید. شما می‌توانید این سریال را با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی به راحتی از سایت‌های معتبر دانلود کنید و به دنیای جذاب و شگفت‌انگیز این سریال دست بزنید و لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *