دانلود سریال افسانه شجاعان با دوبله فارسی | Laughing in the Wind

  • خلاصه داستان: خنده در باد یک مجموعه تلویزیونی چینی محصول سال 2001 است که توسط ژانگ جیژونگ تهیه شده است و لی یاپنگ و زو چینگ در نقش های اصلی بازی می کنند. این سریال اقتباسی از رمان خندان، سرگردان مغرور لویی چا است.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “افسانه شجاعان” یک سریال محبوب چینی است که در ایران با دوبله فارسی منتشر شده است. این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته شده توسط جین یونگ است و داستان اصلی آن در دوره‌ی دینگ دینگ‌دانست شروع می‌شود.

    داستان اصلی سریال حول محور مرد جوانی به نام جنگ گردان می‌چرخد که تحت پناه قلاده‌ی شجاعان بزرگ شده و توانسته است هنرهای رزمی از شمشیر و کشتی را یاد بگیرد. او در ادامه‌ی داستان با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود و در ماجراهایی پر از رمز و راز، فریب و دشمنی‌های پنهان به دنبال کشف حقیقت در مورد هویت واقعی خود و پیوسته به دست اندرکاران تباهی می‌باشد.

    سریال “افسانه شجاعان” به لحاظ داستانی و نقش‌های بازیگران بسیار جذاب و جالب است و به همین دلیل در بین تماشاگران ایرانی نیز محبوبیت زیادی دارد. دوبله فارسی این سریال نیز با کیفیت بالا و با صدای هنرمندان معروف ایرانی انجام شده است که تجربه‌ی دیدن آن را برای تماشاگران ایرانی لذت‌بخش‌تر کرده است.

    بنابراین، اگر علاقه‌مند به دیدن سریال‌های چینی با داستانی جذاب و هیجان‌انگیز هستید می‌توانید “افسانه شجاعان” را با دوبله فارسی از منابع معتبر دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *