دانلود سریال اسرار خانواده با دوبله فارسی | Babam ve Ailesi

  • خلاصه داستان: کمال ایپکچی یه کارمند معروفه که در استانبول با همسرش “سوزان”،بچه های عزیزش “مرت” و “چیچک” زندگی میکنه که با اتفاقی که سر پسرش “مرت” میاد معلوم میشه یه خانواده ی دیگه تو آدانا داره… عشق جوونیش “نیلگون” و بچه های دوقلوش “قدیر” و “حسرت” دور از چشم در آدانا زندگی میکردن و “کمال” زندگی دونفره ی اجباری رو سپری میکرد ولی با روشن شدن حقایق “کمال” برا تصاحب به عشق نصفه مونده و بچه هاش خواهد جنگید…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “بابام و خانواده‌ام” یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای است که به زبان ترکیه به نام “Babam ve Ailesi” شناخته می‌شود. این سریال در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد و داستان زندگی یک خانواده‌ی ترکیه‌ای را به تصویر می‌کشد.

    این سریال با بازی بازیگران برجسته‌ی ترکیه مانند “تامر لبنت” و “سوبرهی جانسوی” ساخته شده است. داستان این سریال در مورد مردی به نام مشتاق است که پس از مدت‌ها زندگی در آلمان، به ترکیه بازگشته است. او تصمیم می‌گیرد به همراه خانواده‌اش، زن و دو فرزندش دوباره زندگی خود را در ترکیه آغاز کند. اما با بازگشت به خانواده‌اش، اتفاقات بسیار جالبی برای آن‌ها رخ می‌دهد و…

    سریال “بابام و خانواده‌ام” با موضوعاتی همچون عشق خانوادگی، دوستی و ارزش‌های انسانی، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال با داشتن دوبله فارسی، برای بینندگان ایرانی نیز قابل دسترسی است و می‌تواند یک گزینه‌ی خوب برای تماشای تفریحی و خانوادگی باشد.

    بنابراین، اگر به دنبال یک سریال خانوادگی و سرگرم‌کننده هستید، می‌توانید سریال “بابام و خانواده‌ام” را با دوبله فارسی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *