دانلود سریال اسب های آرام با دوبله فارسی | Slow Horses

  • خلاصه داستان: این سریال روایت تیمی از ماموران اطلاعاتی بریتانیا که در بخش تخلیه MI5 خدمت می کنند.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “اسب های آرام” سریالی در ژانر اکشن و درام است که بر اساس رمانی با همین نام اثر مایکل هری است. این سریال توسط گری پولمن و جو هال برای شبکه “آمازون پرایم” تولید شده است و از ۴ فصل و ۲۴ قسمت تشکیل شده است.

    داستان این سریال در مورد یک گروه از ماموران سازمان اطلاعاتی انگلیس به نام “اسب های آرام” است که به دلیل انجام استخدام نامناسب، به یک واحد دست کم تحت عنوان “واحد ۲۲” منتقل شده اند. این واحد به نوعی کمک های جزئی به کل اداره مخفیانه را انجام می‌دهد.

    اعضای این گروه که از ماموران اخراجی و با تازگی وارد این واحد شده اند، باید با تشکیل یک تیم یکپارچه، مأموریت ها و وظایف خود را انجام دهند و به دنبال حل مسائل و معماهای پیچیده بروند. این سریال راهی جذاب به دنیای جاسوسی و ماموریت های مخفی می‌شود و با گذشت زمان، شخصیت‌ها و داستان‌های آن جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند.

    در حال حاضر می‌توانید سریال “اسب های آرام” را با دوبله فارسی در سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف آنلاین مشاهده و دانلود کنید. این سریال با داستان جذاب و بازی های با کیفیت بازیگران، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و توانسته است محبوبیت زیادی کسب کند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *