دانلود سریال آپلود با دوبله فارسی | Upload

  • خلاصه داستان: آپلود؛ سریالی کمدی علمی تخیلی ساخته گرگ دنیلز است. داستان در آینده رخ می‌دهد. یک جوان بعد از مرگ ناگهانی این فرصت را می‌یابد تا جهان پس از مرگش را به انتخاب خود و با تکنولوژی تغییر دهد اما…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “آپلود” یک سریال کمدی و علمی تخیلی است که در سال 2020 توسط گریگ دانیلز ساخته شده است. این سریال داستان آینده‌ای را به تصویر می‌کشد که در آن انسان‌ها می‌توانند پس از مرگ، ذهن و خاطرات خود را به یک جهان مجازی آپلود کنند. در این دنیا، نیازی به انسانی برای مراقبت از فضای مجازی وجود ندارد و همه چیز تا زمان مرگ از طریق فناوری پیشرفته کنترل می‌شود.

    داستان سریال “آپلود” حول محور نقش اصلی داوید (با بازی رابی امل) است که پس از مرگ در یک حادثه غافلگیرکننده، به دنیای اپلود می‌رسد. او در این دنیای مجازی با نام “لیکسو” قرار دارد که توسط شرکتی به نام “هورایزن” ایجاد شده است. داوید باید در این دنیا با فراهم کردن منابع مالی برای خود و همچنین پیدا کردن عشق و رابطه موفق مدیریت کند.

    این سریال علاوه بر قسمت‌هایی از خنده‌داری، موضوعاتی مانند فناوری، عشق، روابط انسانی و حقوق بشر را نیز در بر می‌گیرد. بازیگرانی همچون رابی امل، آندی آلوئیکو، آلیسیا بوچری، کوین بیگلو و رهاشراک همگی نقش‌آفرینی فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و به تصویرکشی داستان سریال کمک بسیاری کرده‌اند.

    در ایران نیز این سریال با دوبله فارسی عرضه شده است و فارسی‌زبانان می‌توانند از دیدن این اثر دوباره‌ایدن فرهنگی لذت ببرند. سریال “آپلود” با موضوع جذابش و بازیگران با استعداد، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای تفریح و سرگرمی باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *