دانلود سریال آفتاب زمستانی با دوبله فارسی | Kis Günesi



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: افه که در روز تولد 7 سالگیش در حیاط خانه شان با برادر دوقلویش مته و دوستشون نیسان قائم موشک بازی میکردن ، شاهد اتفاقی میشه که این اتفاق زندگیش رو تغییر میده . برای اینکه دیده هایش را برای پدرش تعریف کنه ، در اتومبیل پدرش پنهان میشه اما پدرش هارون بعد از دریافت یک تماس تلفنی با عجله از خانه خارج میشه . هارون در کمینی که برایش درست شده گرفتار شده و جانش را از دست میده و در هنگام مرگش از پنهان شدن افه در صندلی عقب ماشین به جز او کس دیگری اطلاع نداشته . افه بعد از این اتفاق خودش را گم و گور میکنه . همه فکر میکنن افه مرده اما زندگی جدیدی برای او شروع شده . 20 سال میگذره . در حالیکه افه ماهیگیری میکنه برادر دوقلویش مته با دوست دوران بچگیشون نیسان ازدواج کرده و مدیر شرکت خانوادگیشون شده . کسی که دوقلوها رو از هم جدا کرده اینبار برای دوباره به هم رسیدن اونا و انتقام گرفتن ، برمیگرده .

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “آفتاب زمستانی” یک سریال تلویزیونی ترکیه ای است که با موضوعاتی مانند عشق، درد و غم و خانواده مورد توجه قرار گرفته است. این سریال تلویزیونی توسط شبکه Kanal D تولید شده و در سال 2016 به نمایش در آمد. “آفتاب زمستانی” داستان نوجوانی به نام “ملیحه” است که در یک شهر کوچک زندگی می‌کند و درگیر ماجراهایی می‌شود که زندگی او را تغییر می‌دهد.

    این سریال با بازی بازیگرانی همچون Burak Serdar Şanal، Hande Erçel، Tolga Saritaş و Kaan Yildirim به صورت بسیار موفقیت‌آمیزی به نمایش در آمده است. داستان “آفتاب زمستانی” شامل عشق و دوستی، رقابت و مشکلاتی است که این شخصیت‌ها باید با آنها روبرو شوند.

    این سریال با دوبله فارسی نیز در دسترس است که به این وسیله برای تماشای آن توسط مخاطبان فارسی زبان امکان پذیر می‌شود. دوبله فارسی این سریال ترکیه ای باعث شده تا تجربه تماشای آن برای بسیاری از افراد بیشتر شود و بتوانند از داستان جذاب “آفتاب زمستانی” لذت ببرند.

    بنابراین، اگر به دنبال یک سریال ترکیه ای جذاب با داستانی مهیج و بازیگران معروف هستید، می‌توانید “آفتاب زمستانی” را با دوبله فارسی دانلود کرده و این تجربه شگفت انگیز را تجربه کنید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *