دانلود سریال آشوب با دوبله فارسی Baccano!

  • خلاصه داستان: گروهی از کیمیاگران یک معجون جادویی را توسط یک نیروی اهریمنی به دست می آورند. زمانی که برخی از آنها ناپدید می شوند، کیمیاگران تصمیم می گیرند خود را پنهان کنند و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال آشوب یا Baccano! یک انیمه سریال ژاپنی است که در دهه ۱۹۳۰ و در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا اتفاق می‌افتد. این سریال توسط “Ryohgo Narita” نوشته و توسط استودیوی “Brain’s Base” تولید شده است.

    آشوب یک سریال ماجراجویی و اکشن‌پرداز می‌باشد که داستان آن پر از اتفاقات پیچیده و جذاب است. این سریال دارای دوبله فارسی نیز می‌باشد که برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

    بازیگران اصلی این سریال شامل Ennis، Jacuzzi Splot، Nice Holystone و Isaac & Miria می‌باشد که هر کدام دارای شخصیت‌های جذاب و منحصر به فردی هستند.

    داستان این انیمه دربارهٔ گروه‌های مختلف درگیر در جنگهای بزرگ و ماجراجویی‌های خطرناک است که به شکلی جذاب و پرهیجان به تصویر کشیده شده است. هر قسمت از این سریال دارای ساختاری پیچیده و جذاب است که تماشاگران را به خود جذب می‌کند و برایشان هیجانی فراموش نشدنی رقم می‌زند.

    آشوب یک سریال پرطرفدار و محبوب است که با داشتن داستانی جذاب، شخصیت‌های فوق‌العاده و گرافیک بصری زیبا توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال را می‌توانید با دوبله فارسی از منابع معتبر دانلود کنید و لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *