دانلود انیمه کنگان آشورا با دوبله فارسی Kengan Ashura

  • خلاصه داستان: از دوره ادو در ژاپن، در مناطقی آرناهای گلادیاتوری وجود داشته است. تاجران پولدار و بازرگانان گلادیاتورهایی رو استخدام میکنند تا با دست خالی مبارزه کنند، مبارزه‌ای که پیروز تمام جایزه رو با خود به خونه میبره. توکیتا اوما ملقب به «آشورا» به این آرناها ملحق میشه و حریف‌های خودش رو نابود میکنه. قدرت بسیار زیاد و تماشایی اون توجه یک تاجر خیلی بزرگ و رئیس گروه ناگی به نام ناگی هیدکلی رو به خودش جلب میکنه.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    انیمه Kengan Ashura یک انیمه ژاپنی است که بر اساس مانگای با همین نام نوشته شده توسط یابا ساندا. این انیمه در سال 2019 انتشار یافته و با استقبال بسیار خوبی از سوی دوستداران انیمه و مانگا همراه بوده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی این انیمه، داستان آن و تأثیر آن بر جامعه انیمه‌سازی و فیلم‌سازی پرداخته و همچنین به معرفی این انیمه به دوستداران انیمه و مانگا خوبمان بپردازیم.

    Kengan Ashura داستان یک جنگجوی عادی به نام آیوری یاماشیتا است که به دنبال یک زندگی بهتر و پرماجرا می‌باشد. او در یک شرکت مخفی به نام Kengan Association استخدام می‌شود و وظیفه او این است که برای نمایندگی از نیروهای این شرکت در مبارزات دست به تاخت و تاز بزند. این مبارزات بزرگ و هیجان انگیز، مبنای اصلی داستان این انیمه را تشکیل می‌دهد و تنها برنده می‌تواند نخبه شدن در این انجمن و دستیابی به قدرت و ثروت باشد.

    یکی از مواردی که Kengan Ashura را از سایر انیمه‌ها متمایز می‌کند، وجود رنگارنگ و جذابیت خاص شخصیت‌های آن است. هر شخصیت در این انیمه دارای یک شخصیت متفاوت، یک داستان جذاب و یک استایل مبارزه‌ای منحصر به فرد می‌باشد که تماشاگران را به خود جذب می‌کند. از طرفی، صحنه‌های مبارزه و اکشن فوق‌العاده در این انیمه، هیجان و ترس مخاطبان را به حد اوج می‌رساند و آنها را در حالت مستقیم با داستان همراه می‌کند.

    همچنین، دوبله فارسی این انیمه نیز باعث شده تا این انیمه در دسترس بیشتر دوستداران انیمه فارسی زبان به‌خصوص قرار بگیرد و با استقبال خوبی از سوی آنها روبه‌رو گردد.

    به طور کلی، انیمه Kengan Ashura با داشتن داستان جذاب و شخصیت‌های جذاب، صحنه‌های مبارزه فوق‌العاده و دوبله فارسی عالی یکی از بهترین انیمه‌های اکشن و مبارزه‌ای سال‌های اخیر محسوب می‌شود که توصیه می‌شود آن را از دست ندهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *